Obchod je obchod. A bez ohledu na to, je-li tento provozován v nějaké té takzvané kamenné provozovně nebo na podnikatelském webu v podobě e-shopu, je potřeba, aby tu byl dostatek zákazníků. A to pochopitelně těch dostatečně platících. Když tomu tak není, nepomohou, jak se u nás říká, ani všichni svatí.
Ovšem podnikání je vždy do jisté míry nejistá branže, a tak se žádnému obchodu jeho potřební zákazníci nepřidělují. A každý podnikatel si tak musí svou klientelu sehnat sám. Což se v reálném světě zvládá jen docela těžko, protože se často dá spoléhat jenom na lidi z okolí. Do žádného kamenného obchodu obvykle lidé neputují světa kraj. A jestli si myslíte, že je to na internetu snazší, protože ten spojuje dokonale lidi z celého světa, mýlíte se. Sice tu může najít každý každého, ale je tu tolik nabídek, že se ne vždy setkají ti praví.
Když tedy chce někdo se svým internetovým podnikáním uspět, potřebuje zajistit svému webu potřebnou návštěvnost. A té se dá dosáhnout vlastně jedině s pomocí internetových vyhledávačů. Zde si lze zadat PPC reklamu, která se tu zobrazuje v čele nabídek a je tedy komukoliv hledajícímu na očích, anebo se tu dá využít SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače, která zajišťuje lepší viditelnost a s touto související vyšší návštěvnost zdokonalováním webů, tedy jejich přibližování ideálu, jaký vyhledávače nejlépe ohodnotí a nabídnou hledajícím lidem přednostně.
A jak se optimalizuje? Zatímco prý na počátku světa bylo slovo, je na počátku úspěchů internetových stránek klíčové slovo. Je třeba používat taková klíčová slova, která lidé nejvíce hledají a u kterých současně není příliš silná a nepřekonatelná konkurence. A tak se musí provádět analýza klíčových slov. Ale nejen ta. SEO audit dokáže odhalit i spoustu dalších nedostatků, které weby mívají a které je třeba odstranit, aby se dostavily podnikatelské úspěchy. A to může pomoci i vám.